tisdag 23 september 2008

first time yao

My first time blogging. Yäääy. Har aldrig riktigt varit intresserad utav bloggar. Vet inte riktigt varför. Tror jag aldrig riktigt vågade men det är så många som bloggar nu så ja blir bara en i mängden so i guess im cool? Vad skriver man om i bloggar egentligen? kanske musik, sport, resor, sex, samhället? Jag kommer nog blanda lite här och där och göra en stor mish mash soppa o skriva lite hur som helst? med många frågetecken? Tror det blir få som blir förtjusta i min blogg men jag nöjjer mig alltid med få :) Har en hel del jag kan skriva om nu men jag måste tyvärr skriva min uppsats which is due to tomorrow om Platon och hans idevärld..Jag förstår mig oftast på filosofi men denna gång i dont know i dont know. the damn theori hasnt made any sense yet but i knw it will in time..måste bara sluta skriva här nu och börja fokusera där..so im out for now..laaater

Inga kommentarer: